. Eladná működő ipari cégét? Forduljon hozzánk: www.eladocegek.hu .
Keresünk - Kínálunk eladó ipari cégeket: www.eladocegek.hu ;
Eladhatja Ipari, Üzleti, Telek ingatlanát, ha meghirdeti: www.ipariingatlanok.hu .
  IpariHirugynokseg.hu   Hírek   Rendezvények     Szolgáltatásaink     Riportok    
IpariHírügynökség.hu : Híreink: Már az IpariCégek.hu oldalain elérhetők friss híreink Autó, jármű, közlekedés ; Robot, automatika kategóriákban is.  
2017.12.16.
EladóCégek.hu:
Ipariingatlanok.hu:
Hírek, Ipari hírek, www.ipari.hu
A magyar eladók végzik a legnagyobb örömmel munkájukat - Magyarország az élen végzett a Net Happiness Score felmérésben 2016.06.10.
Forrás: One On One Kommunikáció - ClientFirst Consulting Sajtóközlemény
Magyarországon végzik a legnagyobb örömmel munkájukat az értékesítéssel foglalkozó, illetve a szolgáltató iparban dolgozó munkavállalók Európában, a második és harmadik helyet Lengyelország és Litvánia szerezte meg – derül ki egy friss kutatásból.
A világ legnagyobb próbavásárlásokkal foglalkozó cégeket tömörítő szervezete (Mystery Shopping Providers Association - MSPA) tette közzé a 2016 első negyedévére vonatkozó Net Happiness felmérés adatait. A kutatás azt vizsgálja, mennyire szolgálja ki örömmel a munkatárs a vásárlót.

Mindhárom ország a kezdetektől, 2014 óta részt vesz az MSPA Europe Net Happiness Score (NHS) felmérésében. A jelenleg vizsgált első negyedévben mindegyikük több mint 1200 választ gyűjtött össze, melyek átfogóan kiterjedtek az összes fontos iparágra. A magyarországi adatokat többek között a ClientFirst Consulting biztosította.

A legjobb eredményt idén Magyarország érte el 60 ponttal, mögöttünk a lengyelek és litvánok végeztek 55 ás 51 ponttal. Az eredmények azonban egész Európában pozitív tartományban vannak.

Az egyes ágazatokat vizsgálva az egészségmegőrző és szépségápolási (Health & Beauty) szektorban voltak a legboldogabbak a munkavállalók Európa szerte az év első negyedévében (64 pont), de nem sokkal lemaradva a pénzügyi szektor (53 pont) és a szabadidő ágazat (51 pont) is az élen végzett.

Kutatásainkból pontosan tudjuk, hogy a vásárlói élményt rendkívüli mértékben befolyásolja az eladó viselkedése, többek között az, hogy örömmel szolgálja-e ki a vevőt. A Net Happiness Score mérés az egyike azoknak a programoknak, melyen keresztül egész Európában népszerűsítjük a mystery shopping (próbavásárlás) módszer, management eszköz értékét, és ezen keresztül az MSPA tagvállalatokat.” – hangsúlyozta Mózes István, a ClientFirst Consulting ügyvezetője, az MSPA Europe Igazgatóságának tagja.
 
Az MSPA a világ legnagyobb próbavárással foglalkozó cégeket tömörítő szervezete, melynek világszerte több mint négyszáz cég tagja. Külön regionális képviseleteket működtet Észak-Amerikában, Európában, Ázsiában és Latin-Amerikában. A testület legfőbb célja, hogy működésével és intézkedéseivel erősítse a próbavásárlási (mystery shopping) iparág hírnevét, elismertségét, fontosságát és jelentőségét, etikus működését.
A Net Happiness Score (NHS) mutató hasonlít a Net Promoter Score (NPS) mutatóhoz, viszont teljes egészében a próbavásárló benyomásán alapul, ő mennyire látta boldognak az eladót, mennyire érezte úgy, hogy örömmel szolgálják ki.
0-6-os skálán mozoghat a „hátráltató” viselkedés, 7-8-as értéket kaphat a passzivitás, 9-10-et pedig a pozitív benyomás. A pozitív eredmények százalékos adataiból kivonják a negatív eredmények százalékos mutatóit és így születik meg a Net Happiness Score (NHS) érték. Ha valahol csak pozitív eredmények születnek a mutató 100%-ot, ha csak negatív akkor -100%-ot mutatnak.

A ClientFirst Consultingról
A magyar piacon 14 éve működő ClientFirst Consulting kiemelt célja a megbízói ügyfélkiszolgálási kultúra fejlesztése. Tevékenysége középpontjában próbavásárlások (mystery shopping), ügyfél elégedettség-mérések valamint ügyfélélmény fejlesztési programok megvalósítása áll. A cég a nemzetközi szakmai szervezet, az MSPA (Mystery Shopping Providers Association) tagja. 2013-tól elsőként a magyar cégek közül a szervezet igazgatótanácsában is képviselteti magát.
A ClientFirst 2009 folyamán életre hívta a „Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban” programot és díjat. A cél a hazai ügyfélkiszolgálási kultúra fejlesztése, valamint országos ügyfélkiszolgálási benchmark kialakítása és biztosítása.
.

« vissza
További híreink
Tájékoztatás a hírfelvitel megszűnéséről és új portálunkról 2017.06.19.
Városi elismerés a hatvani Bosch gyárigazgatóinak - Odaadás, elkötelezettség, felelősségtudat 2016.09.28.
Negyedik tanév Bosch támogatással - Egy nap a technológia és a tudomány bűvöletében 2016.09.27.
Az Acronis True Image 2017 szoftver segítségével távolról is villámgyors biztonsági mentést készíthet 2016.09.26.
Ipar 4.0 – egyesíti tudását a Bosch és az SAP - Együttműködés a szoftver- és felhőtechnológiában 2016.09.26.
YouTube.com/IpariHírügynökség - Nézd meg videóinkat!   
12 állásos istálló
lovastelepnek, M1-10 km:
12 állásos istálló lovastelepnek, M1-10 km, Naszály
¤ ¤ ¤ ¤
M0 20-25 km, 4-es főút:
5 ha ipartelep eladó
Eladó M0-tól 20-25 km-re 4-es főútnál 5 ha ipartelep
¤ ¤ ¤ ¤
M0-Halásztelek lehajtónál
Raktár eladó:
Eladó M0-Halásztelek, raktár eladó
¤ ¤ ¤ ¤
Keresünk - Kínálunk
eladó ipari cégeket :
EladóCégek.hu
¤ ¤ ¤

Ipari Hírügynökség: Ipari, Ipari Hírek, Sajtóközlemények, Riportok, VideoRiportok, Ipar, Környezet, Táj, Természet, Videók, Sajtófotók
Az ipar hírei!


Főoldal | Hírek | Riportok | Rendezvények | Szolgáltatásaink | RSS |
TOP Aktuális | Eladó cégek | Linkek | PhotoReport.hu | PhotoReports.hu |
Keresés:  
Az Ipari Hírügynökség oldalain független, gazdasági híreket jelentetünk meg.